همشهری آنلاین: رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو از بازداشت اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به ضرب و جرح هفت شهروند و وارد کردن آسیب به ۹ خودرو در جنوب تهران کرده بودند.

نزاع گروهي

ایسنا نوشت: سرهنگ محمدحسین هاشمی درباره این خبر گفت: شب گذشته شماری از شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از قدرت‌نمایی و عربده‌کشی تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه دولتخواه خبر دادند و اعلام کردند این افراد در حال تخریب خودروهای پارک‌شده در کنار خیابان هستند.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های ویژه کلانتری به محل گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد تعدادی از اراذل و اوباش کم‌سن‌وسال که بین ۱۸ تا ۲۱ ساله بودند، با تجمع در خیابان و با استفاده از قمه، چماق، چکش و غیره به خودروهای شهروندان حمله می‌کنند و شیشه و آینه‌ها را می‌شکنند و خسارت‌های دیگری به آن‌ها وارد می‌کنند که بلافاصله اقدامات برای دستگیری این افراد آغاز شد و ماموران ۵ نفر از ایشان را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو با اشاره به انتقال دستگیرشدگان به مقر پلیس و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در اظهارات خود اعلام کردند ابتدا بر سر جای پارک خودرو با یکدیگر درگیر شدند و دقایقی بعد به درگیری‌شان خاتمه دادند؛ اما مدتی بعد دوباره یکی از طرفین برای انتقام‌جویی و قدرت‌نمایی درگیری را آغاز کرد که در پی آن نزاع شدت گرفته است.

سرهنگ هاشمی با بیان این که در جریان این درگیری به حدود ۹ خودرو آسیب وارد شد، گفت: ۷ نفر از شهروندان در محله دولتخواه نیز از سوی این افراد مورد ضرب و شتم و اصابت چاقو قرار گرفتند که دو نفرشان با اشاره به شدت آسیب‌دیدگی به بیمارستان منتقل شدند و مابقی خدمات سرپایی را در محل دریافت کردند.

وی در مورد این که آیا این افراد همدست‌های دیگری نیز داشتند، گفت: در تحقیقات مشخص شده است یکی از طرفین نزاع تعداد دیگری از اراذل و اوباش را در مرحله دوم درگیری به محل آورده است که تعدادی از آن‌ها محل را ترک کردند و متواری شدند اما تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو افزود: برای افراد دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان پس از تکمیل مراحل رسیدگی، روانه دادسرا خواهند شد.

کد خبر 461482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha